Minden, ami Párizs

Café Flore

Café Flore

Karácsonyi Flore finomságok és ajándékok

2016. november 22. - Café Flore

Az első Flore karácsonyra nem csak dekorációval, hanem apró, ajándéknak is tökéletes finomságokkal és a finomságokhoz való egyedi csomagolással készültünk. A karácsonyi csemegék csomagolását a dekorációhoz hasonlóan menta-fehér színben és mini arany Eiffel tornyokkal álmodtam meg. A kollekció termékeit Szandival közösen terveztük meg és véglegesítettük a franciás, párizsi hangulat és a nagymama legfinomabb házias sütije vonal mentén. Íme a karácsonyi ajándék kollekciónk minden részlettel, árakkal és rendelési információkkal: 

 

Caramel au beurre salé - Sós karamell popcornnal

Hatszögletű üvegbe zárt francia csoda! Én először Párizsban, egy Montmartre-i csokoládé boltban láttam és kóstoltam sós karamellt és azonnal beleszerettem ebbe az egyszerre édes és sós csodába! Már a nyitás előtt, a kínálat kialakításánál mondogattam Szandinak, hogy szeretnék majd ilyen üvegcsébe zárt finomságot, de akkor még nem került rá sor. Szerencsére Szandi is nagy híve az édes és sós párosításoknak, így ezzel kapcsolatban nagy volt köztünk az egyetértés:) 

img_9461.JPG

Sós karamell

150 gr - 1590 Ft

 

 

Karácsonyi sós karamell

A sós karamellt nem lehet megunni! A kevésbé extrém ízlésűeknek készítettünk egy karácsonyi fűszerezésű sós karamell variációt is. Ezen a finomságon nincs popcorn, helyette fahéjas, szegfűszeges titkos fűszerkeverékkel bolondítottuk meg. 

img_9541.JPG

Karácsonyi sós karamell

150 gr - 1590 Ft

 

 

Havas csokis keksz - Biscuit de neige

Az az igazság, hogy nagyon sokat kísérleteztünk a kekszekkel, szégyen, nem szégyen de a teszt időszakban több teszt keksz a kukában landolt, mert amivel nem vagyunk maradéktalanul elégedettek, az nem kerülhet ki. Ebben a dologban nem csak én vagyok a döntéshozó, Szandi kérlelhetetlen, ha ilyesmiről van szó. Mindenesetre innen nézve már értelmet nyert a sok próbálkozás, mert megtaláltuk azt a kekszet, ami egyszerre intenzíven csokoládés és közben annyira ropogós, amennyire egy keksznek lennie kell. Valamit tudhat ez a keksz, mert egyik este odáig vetemedtem, hogy egy csomaggal elcsentem magamnak a készletből... 

img_9451.JPG

Csokoládés havas keksz dióval

Hat darab közepes méretű keksz menta masnival celeofán csomagolásban - 100 gr - 690 ft

 

Mézeskalács - a klasszikus

Mézeskalács fronton a lehető legklasszikusabb, leghagyományosabb verziót szerettük volna a kávézóba. Ez az a dolog, aminél szerintem nem kell variálni. Legyen jó fűszeres és megfelelően puha. A szépen csomagolt mézeskalács egységcsomagokba díszítetlen mézik kerültek - szerintem így finomabb - de lesz ajándéknak való, egyesével csomagolt díszített mézeskalácsunk is! Ami a formákat illeti, van hagyományos és kevésbé karácsonyi formánk is. A csomagokban fenyőfa, szív, duci rénszarvas és egyedi tulipán - pont, mint a falon - forma kapott helyet, de a díszített mézeskalácsok közt Eiffel-torny is lesz!

img_9456.JPG

Mézeskalács Eiffel tornyos csomagolásban

100 gr - 890 ft

 

Menta és fehér habcsók arany csillámokkal

A Flore habcsókok természetesen fehér és menta színben készülnek és kis ehető arany csillámok borítják őket. Egy csomagban három nagyobb, vagy sok apró habcsókot találhatsz. Én dekorációnak is imádom! A kávézóban egy nagy tortatálra raktam ki őket. 

img_9458.JPG

Habcsók 

3 db nagy Eiffel-tornyos csomagolásban - 350 Ft

 

Karácsonyi narancslekvár

Én régebben nem is szerettem a lekvárokat, igazából a márciusi párizsi utam alatt szerettem meg ezeket a finomságokat. Az ottani kávézókban bevált menü a baguette, vagy croissant lekvárral, vajjal, vagy akár a tartine, vagyis a vajas kenyér lekvárral. Kint rengeteg iszonyatosan jó lekvárt kóstoltam. Köztük volt egy zseniális narancslekvár is, amiből otthonra (mármint a kinti szállásom) is beszereztem egy üveggel. A mi narancs lekvárunk nagyon egyszerű, három összetevős lekvár!

img_9462.JPG

Karácsonyi narancslekvár

80 gr - 590 Ft

 

 

Eiffel-linzer

Ahogyan az első karácsonyi posztban írtam, az idei karácsonyunk témája az Eiffel-torony. Imádom a tornyot és így karácsonykor végre kiélhetem ezt a szenvedélyem! Az Eiffel-linzer kekszeket egyesével, a derekukon menta masnival és menta alapon arany Eiffel-tornyos háttérrel csomagoltuk. Szerintem apró, kedves ajándéknak tökéletes!

img_9454.JPG

 

Eiffel linzer - 450 Ft

 

Cukros dió - édes ropogtatnivaló fehér liszt nélkül

Karácsonyi vásárokban lehet találkozni ezzel az isteni csemegével. Végtelenül egyszerű, két összetevős nassolnivaló, de nagyon finom és ezt azok is fogyaszthatják, akik a fehér liszttel készült finomságokat nem! Mi sima és fehéjas verzióban is elkészítettük. Egyelőre csak dióval, de lehet, hogy később mogyoróval, mandulával is kapható lesz!

img_9455.JPG

Cukros dió

100 gr - 650 ft 

 

Karácsony Párizsban - ehető Párizs

Ez a legkülönlegesebb és legcukibb ajándék ötletünk idén! Az egész valahonnan onnan indult, hogy Szandi egy kis mini ehető kertet szeretett volna készíteni a hatszögletű üvegbe. Aztán a kertből mini Párizs lett és szép lassan belesodortuk magunkat egy nagyon bonyolult, de imádnivaló munkába. Az a helyzet, hogy ha egyszer valamit a fejembe veszek, nehezen mondok le róla. Így történt, hogy átlátszó gömböket vettem, önthető szilikont kerestem, anyukám egyedi Eiffel-torony szilikon formát öntött nekünk, Szandi csokiból 6,5 centiméteres tornyokat öntött és az átlátszó gömbbe egy kis mini ehető karácsonyi Párizst varázsolt. Azt kell tudni erről a gömbbről, hogy a torony étcsokoládéból van, ehető csillámporral van lefújva, a "föld" és a "hó" is ehető. Így a gömbbön belül minden ehető, kivéve a kis fenyő ágat. A menta színű szalagnál fogva fel is akaszthatod, vagy tarthatod a hozzá tartozó műhóval bélelt Eiffel-tornyos ajándékdobozban. 

 img_9535.JPG

Gömb a műhóval bélelt dobozban:

img_9515_1.JPG

Karácsony Párizsban

Csokoládé Eiffel-torony ehető keksz és cukor ágyon, gömbbe zárva, műhóval bélelt Eiffel-tornyos ajándék dobozban

2590 Ft

img_9517.JPG

A Karácsony Párizsban gömb elkészítése nagyon macerás és lassú folyamat ezért ebből idén karácsonykor csak 50 darabot tudunk vállalni. Lesz pár kész darab, amire lehet csapni a kávézóban, a többi gömbre előrendeléssel lehet regisztrálni. 

 

Francia diós kalács és nagyi mákos sütije - Bejgli helyett

 

Karácsonykor a legtöbb cukrászdában különböző bejglikre lehet rendelést leadni. Szandival egyetértettünk abban, hogy a Flore-hoz nem illik a bejgli - én mondjuk nem is szeretem - , ezért nálunk dél-franciaországi diós kalácsot és Szandi nagyijának mákos sütijét lehet majd egészben rendelni a bejglihez hasonlóan.

img_9539.JPG

Francia diós kalács 

20 cm-es formában egészban - 1690 Ft

A kalács a kekszekkel ellentétben frissen jó, ezért ezt csak rendelésre fogjuk készíteni és csak egészben fogjuk árulni! 

 

Mindenféle hasznos információk:)

Ha 5 darab doboz válogatásnál többet szeretnél vásárolni, akkor e-mailben, a cafeflorebudapest@gmail.com címen, vagy a Café Flore Matin et Soir oldalon, üzenetben tudod leadni a rendelésed. A rendeléseket 3-4 napon belül átveheted a kávézóban (Hattyú utca 2.)

Érdemes a rendelésedet, akár már most leadni! Az utolsó rendeléseket legkésőbb december 17-én este 10 óráig add le, hogy biztosan a fa alatt legyen az ajándék! Karácsony előtti utolsó héten a boltban is extra mennyiséggel fogunk készülni a karácsonyi rohamra! 

 

Remélem, hogy velünk töltöd az első Flore karácsonyt!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cafeflore.blog.hu/api/trackback/id/tr611979624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása