Minden, ami Párizs

Café Flore

Café Flore

FLORE

2016. március 13. - Café Flore

Mindig is rajongtam Párizsért, a francia nők stílusáért, az isteni baguette-ért és croissant-ért. Három évvel ezelőtt valóra vált az álmom és mindössze egy napra, de eljutottam Párizsba. Hajnalban indultunk Brüsszelből vonattal, a Gare du Nord-ra érkeztünk. Bementünk az első utunkba eső kávézóba. Tejeskávét, croissant és baguette-et kértünk vajjal, lekvárral. Ahogy ettem a baguette-et arra gondoltam, hogy boldog vagyok, ami szörnyen giccsesen hangzik, de nincsenek rá más szavak.

12476160_10205935385647778_1697039812_n.jpg

Az isteni péksüteményekhez hasonlóan katarktikus élményeket váltott ki belőlem az Eiffel-torony. Soha, semmilyen nevezetesség nem volt rám még ilyen hatással. Rengeteg fényképen, filmen láttam már, mégis élőben annyira sokkoló volt a látvány. Jóval nagyobb, monumentálisabb és lenyűgözőbb volt, mint képzeltem. Hiába kommersz és giccses én azóta is imádok mindent, ami Eiffel-tornyos.

Ahogyan a romantikus nők többségének, nekem is régóta dédelgetett álmom volt, hogy egy olyan picike franciás hangulatú kávézót nyissak, ahol finom a kávé, jó a baguette és kellemes a társaság. Egy olyan hely, ahol úgy érezheted magad, mintha látogatóban lennél egy kedves francia barátnődnél, aki megkínál a nappalijában egy finom tejeskávéval és néhány incsiklandó madeleine-nel.

12516883_10205935385567776_260932888_o.jpg

Nemrég nagy levegőt vettem, kiléptem a komfortzónámból - mert a bölcs Facebook posztok szerint azon kívül történnek a csodák - és a családom, barátaim óriási segítségével nekiláttam megvalósítani az álmomat. A blogot azért indítottam, hogy beleshessetek a kulisszatitkokba. Szeretném megmutatni, hogy mi minden történik az ötlet megszületésétől egészen a megvalósulásig, hogy hogyan születik egy francia hangulatú kávézó. Lesz sok-sok gasztro és do it yourself poszt és néhány irodalmi vonatkozású bejegyzés is, mind-mind párizsi tematikával. Egy pici Párizs Budapesten. Ha szereted Párizst, jártál már ott, vagy még csak vágysz rá, itt otthon fogod magad érezni!

Bisous,

Flore

A bejegyzés trackback címe:

https://cafeflore.blog.hu/api/trackback/id/tr668474372
süti beállítások módosítása