Minden, ami Párizs

Café Flore

Café Flore

Flore x Nassfeld

2017. március 01. - Café Flore

Február közepén 6 teljes napot voltam távol a kávézótól! Ausztriában voltunk síelni a családommal és Ági barátnőmmel. Ági nagy mázlimra lelkes hobbi fotós, úgyhogy sok jó kép született, amit meg tudok nektek mutatni! img_1146.jpg

A síeléssel kapcsolatban nem voltak nagy várakozásaim. Tavaly volt először síléc a lábamon és akkor egyáltalán nem voltam oda a dologért. Most az indulás előtt még egy év távlatából sem értettem, hogy miért éri meg a sícipőben való vergődés, ezer réteg ruhában fülledés a pár perc siklásért...

img_1144.jpg

Szóval nem feltétlen voltam minden nap ilyen kicsattanóan boldog, mint ezen a képen, de a síelést leszámítva szuper volt:D Sikerült egy nagyon cuki kis családi apartmanházat találnunk (Landhaus KNURA). Szuper házias vacsi várt minket minden este, és klassz volt a reggeli is! Olyan házi bécsi kuglófot sütöttek a reggelihez, hogy nem tudtam betelni vele! Azt hiszem 3-at minden reggel megettem. Uppsz! Elkértük a receptet, úgyhogy hamarosan a kávézóban is lesz ilyen csoda kuglóf!

20170213_142721.jpg

Az első két nap az oktatáson vergődtünk és halálfélelemben csúsztunk le piros pályákon, de szerda délelőtt Ágival meglógtunk az oktatásról és felmentünk a hegyre fotózni. Ezt a síeléssel ellentétben imádtam! A síruhám nem túl fotóképes. A teljes szettet még a tavalyi síelés előtt vettük a Heavy Tools-ban és sajnos akkor, februárban már kicsit lerabolt volt a készlet, az én xs-es méretemben nem volt túl nagy választék, úgyhogy alul zöld, felül kék szettem lett.
fullsizerender_2.jpg

Bevallom nem éreztem magam túl csinosnak talpig színes síruhában, de egy előnye mindenképpen volt a tarka szettnek: a sulis csoportból az anyukák megkérdezték, hogy hányadikos vagyok, szóval 10 évet biztosan fiatalított rajtam:D

fullsizerender_3.jpg

Azért a fotózáshoz felkészültem másik szettel is, a kedvenc műbőr leggings-em is a síruha alá csempésztem, így csak kisebb feltűnést keltett, amikor a hegyen nekiláttam vetkőzni...De hát a jó képekért mindent:D
img_1423.jpg

A szállodában volt egy nagyon cuki foteles, kandallós lobbi rész is, itt tudtam egy kicsit intézkedni távolról is a laptopommal és az olykor felbukkanó wifi-vel. 

img_1456.jpg

A tulajdonos nagyon kedves volt, elmesélte, hogy korábban síoktató is volt és nem mulasztott el egyetlen alkalmat sem a tréfálkozásra:) 

untitled-1_1.jpg

A reggelire nem lehetett panaszom. Házi készítésű péksütik, finom sajtok és az isteni kuglóf! (Mondjuk azért egy jó Flore croque madmoiselle-t semmi nem pótolhat!) Íme A KUGLÓF:

img_1121.JPG

Most is összefut a nyál a számban...A szállodából ez a kilátás fogadott minket a síelés után: 

img_1334.jpg

Elég sokat vergődtem a síelés miatt, de azért ez a kilátás elég klassz, így utólag belegondolva:) A síelés továbbra sem a kedvencem, én most is inkább a tengert, vízpartot szeretem, de a szép táj és az isteni kuglóf mindenért kárpótolt. 

Fotók: Wachsler Ágnes

Ruha: Heavy Tools

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cafeflore.blog.hu/api/trackback/id/tr8912302833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása