Minden, ami Párizs

Café Flore

Café Flore

Párizsi klisé - Parisian cliche

2016. április 12. - Café Flore

Sokat hezitáltam rajta, hogy legyenek-e a blogon outfit posztok is. A blog Párizsról és a Café Flore kávézóról szól, nem szeretném nagyon összekutyulni a dolgokat és a kávézó indítás kulisszatitkairól elterelni azt a picike figyelmet, amit eddig sikerült megszerzenem. Mégis újra és újra felmerült bennem, hogy Párizsról írni, Párizst megfejteni a divat, az öltözködés, a ruhák és a külsőségek nélkül nem lehet. A francia életstílushoz ez is hozzátartozik, úgyhogy legküzdve minden komplexusomat, miszerint nem értek a divathoz, nem vagyok elég stílusos, felteszem ezt az outfit posztot. A képeket Jennivel még a párizsi utam előtt fotóztuk, itt Pesten. 

Az összeállítás kicsit önironikus. Nagyon komolyan vettem és picit talán el is túloztam a franciás attribútumokat. A piros svájci sapka, a kezemben szorongatott baguette, nagy napszemüveg, bőrkabát egy kicsit klisé, de mégis közel állnak hozzám. Azt hiszem nem kell olyan komolyan vennünk magunkat. A franciák sem teszik. A párizsi csajok egyébként nem meglepő módnn nem hordanak svájci sapkát, a bőrkabátot viszont annál inkább szeretik. A sapkát a Barett kalap és sapka boltban vettem és nagyon jól jártam vele, nem szúrós az anyaga, mint a Párizsban minden turitsa központban kapható olcsó változatoké. Szerintem még egy rózsaszín verziót is be fogok szerzeni náluk. 

img_1616.JPG

img_1604.JPG

img_1625.JPG

img_1688.JPG

img_1710.JPG

img_1730.JPG

img_1757.JPG

Sapka / Hat: Barett

Felső / Shirt: H&M

Szokyna / Skirt: Zara

Táska / Clutch: Furla

Kabát / Coat: Mango

Cipő / Shoes: Zara

Naszemüveg / Sunglasses: Gucci

 Photo: Videoomédia

A bejegyzés trackback címe:

https://cafeflore.blog.hu/api/trackback/id/tr368590530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása